12 Temmuz 2014 Cumartesi

öhöm öhöm.

Merhabalar pek değerli misafirlerimiz. Dostlarımız bizlere bir mim göndermişler, yapmamızı istemişler. Adet yerini bulsun demişler. Bize de yerine getirmek düşer tabii, her ne kadar zamanlama olarak geç kalmış olsak da. Dileriz ki, affederler. İlk defa bir mim ile karşı karşıya olan bu aceminin eğer bir hatası olursa, umulur ki anlayış gösterilir. Haydi başlayalım...

-En çok kırıldığın/incindiğin kelime?
+ Hayat mottom gereği, insanların konuşurken, yazarken, düşünürken karşısındakilerle -ve de kendisiyle- olabildiğince saydam olması gerektiğine inanırım. Tabii bunu uygulamak oldukça zor olabiliyor günlük yaşamda. Bunun yerine bayağı, samimiyetsiz sözler alıyor. İçeriği her ne olursa olsun, hangi kelimenin ardında samimiyet yoksa o kelime beni incitir, kırar.

-Herkesin kullandığı bir kelime olur. Ama senin için bir insan olur. O özel insan o kelimeyi kullanınca alınırsın. Ne düşünüyorsun?
+Düşüncelerimden ziyade duygularımdan bahsetmek gerekirse, büyük bir enkaz hissiyatı oluşur içimde. Böyle 5 katlı bir binanın bir anda yıkılması gibi.

-Seni en çok duygulandıran şarkı?
+ Birçok şarkı var açıkçası. Müzik türlerine göre kategorize edip açıklamak isterim aslında ama şimdilik tek cevap vermek gerekirse; Ben de özledim- Dağılma.
http://www.youtube.com/watch?v=ZKuF5ElELgU

-Daha önce seni bırakan biri geldi. Senden bir şans istedi sen de o şansı verdin. Ama buna rağmen yine bırakıp gitti.Şimdi yine pişman, ne yaparsın?
+Kelimelerimi kullanırken cimri davranırım sadece. Yeterli bence.

-Nefret mi Aşk mı?
+Ambivalans diyor buna mistır fıroyd amcamız bizim yerimize. Bir çubuğun iki ucu. Birbirlerine zıt gözüken ama aynı maddeden..

-Birinin kalbini kırdığında gönlünü nasıl alırsın?
+Zor soru bu. :) Altından kalkamam. Pas diyorum.

-Nasıl ağlarsın, bağırarak mı içine atarak mı?
+Genelde içe kavisli.

-En korktuğun şey?
+Boşlukta kalan sorulara sahip olmak.

-Ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin, kendini nasıl sakinleştirirsin?
+Yalnız başıma dışarı çıkar, ufak bir yürüyüş yaparım yeşilliğin koynunda. Bunun üstüne daha  iyi bir reçete tanımam.

-Bazen kızılmasından hoşlanırsın. Peki en çok ne için kızılmasından hoşlanırsın?
+Kızgınlık öfkedir bence. Öfkenin dışa vurumu her zaman için iyidir aslında bana kalırsa. Düdüklü tencereye benzetirim ben insanları. Öfke de iç basıncın düşmesi oluyor bu durumda basitçe. Ama en çok sessizliğe gömülmüş kimselerin kızmasından hoşlanırım, bilirim ki sonunda o kişi rahatlayacaktır.

-Şiir/müzik/öykü/deneme?
+All of them.

-En son ne için ağladın?
+Sevdiklerime üzüldüğüm için.

-Birinde hemen etkilendiğin özellik?
+Derin sessizliği. Sessiz insanlar, dalgın insanlar beni her zaman için etkilemiştir.

-Dayanamadığın şey?
+Zamanın hunharca öldürülmesi. Bu konuda saplantılı olduğum bile söylenebilir.

-En sevdiğin duygu?
+Çok klişe bir cevap olacak ama sevgi. Sonuçta evren bunun üzerine kuruldu. Bu günlerde pek göremesek de kendisini sofrada tabağı hep hazırdır.

Eveeet. Pek sevdim ben bu mim şeysini. :) Mimleyenlere de, okuyanlara da kucak dolusu sevgiler gönderiyorum. İyi bakın kendinize. :)

16 yorum:

  1. Ehem kehem. Hık mık..
    Mim gönderip en doğrusunu yapmışız, kendimize. Aynı mimden bir tane daha olması çok iyiymiş. Bizim yazılar içe kayıyor sanki. :)
    Sayın yazar, kırmayıp yaptığınız için teşekkürü size bir borç bilirim. Zatınız şereflendirdi bizleri, gecenin en kıymetli ve bereketli zamanında. Gece akarken kendini buraya bırakanlara selam olsun. Selamlar sana kardeşim.
    Hoş geldin, tekrar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kem küm, mırın kırın.
      Sevgili dostum, cancağızım, pek muhterem kardeşim, o şeref bizlere ait.. hoş bulduk. sefa geldik. :)
      Evet sanırım. gecenin bir etkisi var sanki bunda...

      Sil
  2. Ben nasıl mimlemedim seni acaba ? hoş hep unutuyorum mim yaparken neyse yazdım bunu ;) cevaplar yine Bilalce olmuş güzel , anlamlı , karışıklı :D Sevgiler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben de pek sevdim bu mimi. Cevaplaması çok zevkli. Beğenmenize sevindim. Yine bekleriz. Sevgiler :)

      Sil
    2. Unutkanlık bende de çok oluyor Butt. :) bu mimi yapmıştım ben, benziyoruz sanırım kardeşlikle. :D
      Sevgiler, saygılar bizden. :)

      Sil
  3. Emre, güzel anlatmışsın cevapta salt sessizlik değil derin sessizlik diye. Ben de severim öyle insanları, pek sık rastlamasam da :))
    Evet zamanın boşa geçirilmesi moral seviyemi düşüren en mühim mesele.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bugünlerde pek sık gözükmüyorlar ama biliyoruz ki aramızdalar. Şimdilik bu bile kafi bizim için :)
      Zamanı bizlere geri dönüşümü girmeyen bir hediye olarak görürüm hep.
      Teşekkür ederim sevgili Şenay, Sevgiyle kal :)

      Sil
  4. Bilal bak gördüler :))
    Hoşgeldin demek bize de düşer :)
    Cevapların bazıları kaçamak mı olmuş sanki :)
    Gerçi böyle zor mime gayet normal :)
    Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüler, cevaplıyorlar. İlgililer blog'a maşallah. :D

      Sil
    2. Hoşbulduk efenim, hoş bulduk. Biraz geç cevap verdim mime ama umarım kızmamışsınızdır :)
      Bazı sorular gerçekten de zorlayıcı olmuş. :)
      Teşekkürler bu güzel yorumun için.. Sevgiler. :)

      Sil
    3. Aaa kızılır mı hiç :)
      Daha garip mimler de vardı :)
      Sevgiler ikinizedee :D

      Sil
    4. teşekkürler de bizden size :))
      aslında senin yapmayacağını sana gönderenler de vardı, unutmak ne mümkün. :D

      Sil
    5. İlk ve son olsun ya neydi o öyle :D
      Travmaya sebep olacak cinsten :D

      Sil
    6. Allah'a yakın bize uzak olsun. :D

      Sil
  5. sakinleştirme reçetesi çok iyi geliyor bunu ben de yapıyorum :)
    evren sevgi üzerine kurulu da insanlar onu yansıtmak da biraz eksik gibi,
    çok hoş cevapların :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilimsel olarak da kanıtlanmış sanırım. Bir derin nefes alıp ağaçların içinde soluklanmak gibisi yoktur elbette. :)
      Maalesef bu konu da çok dertliyim.
      Çok zor değil yolda giderken tanımadığımız birine selam vermek, ufak ama içten bir gülümseme bahşetmek :)
      Çok teşekkür ederim :) Sevgiyle kalın...

      Sil